Pedagodzy, terapeuci
Grażyna Broniarek
Pedagog specjalny, pedagog-terapeuta
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecna Akademia Pedagogiki Specjalnej) oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi. W Poradni prowadzi diagnozę i terapię pedagogiczną z matematyki dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz zajęcia rewalidacyjne. Wspiera rodziców w pokonywaniu trudności dzieci prowadząc warsztaty oraz indywidualne konsultacje.
Agata Cymerman-Waszkiewicz
Pedagog specjalny, pedagog-terapeuta integracji sensorycznej
Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecna Akademia Pedagogiki Specjalnej) oraz studia podyplomowe na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z nowoczesnych metod fizjoterapii dzieci i młodzieży. Jest certyfikownym terapeutą integracji sensorycznej (SI). W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń procesów integracji sensorycznej. Ma duże doświadczenie w pracy z dziecmi. Przez wiele lat pracowała w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
Karolina Głodek-Mulawa
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ukończyła także kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki i terapii pedagogicznej oraz uczestniczyła w szkoleniach doskonalących pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (m.in.: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne).Jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń procesów integracji sensorycznej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, prowadzi terapię SI dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w opanowywaniu umiejętności szkolnych i dysfunkcjami w obszarze integracji sensorycznej.
Urszula Hankała
Pedagog, terapeuta
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada Certyfikat Trenerski z zakresu prowadzenia indywidualnie i grupowo Treningu Zastępowania Agresji (ART). W Poradni zajmuje się terapią pedagogiczną, a także współprowadzi zajęcia grupowe z Treningu Zastepowania Agresji. Zajmuje się także dziećmi zdolnymi, nieśmiałymi, z obniżoną samooceną, z deficytami w sferze społecznej i emocjonalnej, z obniżoną sprawnością manualną.
Marzena Lech
Pedagog, terapeuta
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Nauczyciel dyplomowany. Ukończyła kurs kwalifikacyjny i studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz integracji sensorycznej (SI). Pracuje w Poradni od 1994 r. Prowadziła warsztaty dla rodziców i nauczycieli, zajęcia z integracji sensorycznej i terapii pedagogicznej. Obecnie zajmuje się diagnozą pedagogiczną oraz prowadzi zajęcia z terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej, warsztaty i indywidualne konsultacje dla rodziców dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Bożena Orlińska
Pedagog specjalny, terapeuta
Ukończyła pedagogikę specjalną w zakresie pedagogiki korekcyjnej w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecna Akademia Pedagogiki Specjalnej) oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Psychologii na kierunku: Trener Umiejętności Poznawczych. W Poradni zajmuje się terapią pedagogiczną dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, a także współprowadzi zajęcia TUS dla dzieci z zespołem Aspergera. Pełni funkcję dyrektora Poradni od 1 września 2021 r.
Iwona Wierzbicka
Pedagog, terapeuta SI
Absolwentka kierunku pedagogicznego Akademii Wychowania Fizycznego oraz studiów podyplomowych z zakresu fizjoprofilaktyki i korektywy. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Wieloletni pracownik Centrum Zdrowia Dziecka. Ukończyła I edycję szkolenia z nowych, polskich testów SI i liczne kursy i szkolenia min.: diagnoza i terapia zaburzeń grafomotorycznych, terapia ręki, terapia dzieci autystycznych. Jest certyfikowanym diagnostą w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej.
Joanna Wojciechowska
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej, logopeda
Ukończyła pedagogilkę specjalną w zakresie pedagogiki korekcyjnej w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecna Akademia Pedagogiki Specjalnej), studia podyplpmowe z wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowe Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej (SI). W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, diagnozą i terapią integracji sensorycznej dzieci w wieku poniemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz terapią ręki dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.