Psycholodzy, psychoterapeuci Edukacja Dzielnicy Wawer Warszawa

Dzielnica Wawer

Portal poradni psychologicznej

Hanna Czerwińska

Psycholog, psychoterapeuta, terapeuta rodzin i par, mediator

Ukończyła psychologię na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie (obecny Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego). Posiada międzynarodowy certyfikat terapeuty-praktyka NLP (Neurolingwistycznego Programowania), a także dyplom ukończenia studiów podyplomowych z mediacji oświatowych i rodzinnych (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie) oraz z pomocy psychologicznej i socjoterapii (Szkoła Wyższa Przymierza Rodzin w Warszawie). Ukończyła dwuletnie szkolenie z terapii rodzin i par przy Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, a także cykl szkoleń z zakresu udzielania pomocy psychologicznej w sytuacjach kryzysowych. Ukończyła szkolenie w Ośrodku Psychoterapii i Szkoleń INTRA, przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty. Jest członkinią grupy mediatorów oświatowych przy Biurze Edukacji. Pracuje pod stałą superwizją. W Poradni pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, prowadzi terapię par i rodzin, a także mediacje, diagnozuje dzieci ze szkół podstawowych.

Małgorzata Dobosz

Psycholog

     Absolwentka psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ze specjalnością psychologia rozwojowa i wychowawcza. Ukończyła I° Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, kurs metodą Kids Skills – Dam Radę. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, jest certyfikowanym trenerem „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”, diagnostą ADOS-2, Providerem metody Neuroflow. Ukończyła liczne kursy i szkolenia doskonalące diagnozę, pracę z dzieckiem i z rodziną.

W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi, orzecznictwem, poradnictwem psychologicznym, psychoedukacją dzieci przejawiających trudności wychowawcze oraz emocjonalne. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców. Stale poszerza swoją wiedzę oraz doskonali warsztat pracy psychologa. Na co dzień współpracuje z dyrektorami szkół, pedagogami, psychologami, nauczycielami i rodzicami z dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

Aleksandra Jabłkowska

Psycholog

Psycholog, psychoterapeutka psychodynamiczna. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej dziecka. W trakcie czteroletniego całościowego szkolenia z psychoterapii psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, przygotowującego do prowadzenia psychoterapii indywidualnej dzieci, młodzieży i dorosłych. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się przede wszystkim psychoterapią dzieci i młodzieży, wspierając młodych pacjentów w trudnościach emocjonalnych, rozwojowych i relacyjnych. Prowadzi również diagnozy psychologiczne z wykorzystaniem standaryzowanych narzędzi, w tym protokołu ADOS-2, którego certyfikat diagnosty posiada. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji, dbając o najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. W Poradni prowadzi zarówno długoterminową psychoterapię psychodynamiczną, jak i diagnozy psychologiczne, oferując wsparcie dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów i ich rodzin.

Funkcję wicedyrektora pełni od 2018 roku.

Agata Janicka

Psycholog

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, były wieloletni dyrektor naszej Poradni. Przez wiele lat współpracowała z dziećmi i młodzieżą z ośrodków socjoterapeutycznych. Pełni funkcję przewodniczącego Zespołu Orzekającego, w ramach którego rozpatrywane są problemy uczniów chorych, niepełnosprawnych, zagrożonych niedostosowaniem społecznym i niedostosowanych społecznie. Aktualnie obejmuje opieką szkoły specjalne z dzielnicy Wawer.

Arkadiusz Klamer

Psycholog, psychoterapeuta

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego – kierunek resocjalizacja. Certyfikowany specjalista terapii uzależnień, posiada certyfikat KBdsN akredytowany przez Ministerstwo Zdrowia. Ukończył szkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy Niebieska Linia. Aktualnie jest w trakcie 4 letniego kursu psychoterapii organizowanego przez Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie. W jego doświadczenie zawodowe wpisuje się praca w ośrodku dla osób uzależnionych MONAR, praca w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Neurologii w Zagórzu – ośrodek stacjonarny dla młodzieży z problemem uzależnienia, kilkuletnie doświadczenie w pracy w Młodzieżowej Poradni Psychoprofilaktycznej Maraton, praca w Oddziale Dziennym Leczenia Uzależnień  w Przychodni Lekarskiej Wojskowej Akademii Technicznej, współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej na warszawskich Bielanach, gdzie prowadził programy środowiskowe, grupę dla sprawców przemocy, warsztaty umiejętności wychowawczych i terapię rodzinną, a także współpracował z Poradnią Leczenia Uzależnień przy ul. Belgijskiej.

Magdalena Krawczyk

Psycholog

Ukończyła psychologię na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie oraz I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ( CTSR). W Poradni zajmuje się diagnozowaniem dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym oraz prowadzi konsultacje dla rodziców i nauczycieli.

Sylwia Łaszcz

Psycholog

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego. Posiada uprawnienia oligofrenopedagoga oraz diagnosty dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jest absolwentką licznych kursów oraz szkoleń, w tym studiów podyplomowych z diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim oraz szkolenia w zakresie terapii Play Therapy. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń u dzieci i młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując diagnostycznie oraz terapeutycznie w warszawskich placówkach integracyjnych i poradniach psychologiczno-pedagogicznych. W poradni opiekuje się dziećmi w wieku przedszkolnym oraz prowadzi terapię Play Therapy.

Gabriela Łubieńska

Psycholog

Absolwentka psychologii klinicznej na SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcie rodziny.

W swojej pracy koncentruje się przede wszystkim na prowadzeniu terapii metodą Play Therapy oraz terapii w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Zajmuje się także diagnozą małego dziecka (do 3. roku życia), ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia rozwoju emocjonalnego i społecznego.

Pełni funkcję koordynatora zespołu wczesnego wspomagania oraz przewodniczącej zespołu przedszkolnego. Prowadzi również diagnozy z wykorzystaniem narzędzia ADOS-2.

Robert Malinowski

Psychoterapeuta, pedagog

Studiował  w ramach Indywidualnego Toku Studiów na Wydziale Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży prowadzoną przez Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodek  „Regeneracja” a także inne szkolenia m.in. arteterapię w Polskim Instytucie Ericksonowskim. Pracował w kilku szkołach, a także w Specjalistycznej Poradni „Opta”.

Janina Mąka

Psycholog, logopeda

Absolwentka psychologii na Wydziale Historyczno- Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego i dyplomowany logopeda (ukończyła studia podyplomowe na UKSW w Warszawie). Dodatkowe kompetencje zdobywała na Studium Profilaktyki Uzależnień, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, Studium Pomocy Dziecku Wykorzystywanemu Seksualnie i Jego Rodzinie (w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, dawna Fundacja Dzieci Niczyje) oraz licznych szkoleniach z zakresu doradztwa zawodowego. Jest członkiem Warszawskiej Sieci Pomocy Dziecku Wykorzystanemu Seksualnie (WSPDWS) i Warszawskiego Systemu Doradztwa Zawodowego (WSDZ) od początku powstania tych instytucji. Od kilkunastu lat pełni w poradni funkcję koordynatora doradztwa zawodowego i współpracuje aktywnie w tym obszarze z doradcami ze szkół wawerskich, Centrum Doradztwa Zawodowego przy WCIES oraz Inspektorem Wydziału Oświaty i Wychowania w naszej dzielnicy. Na co dzień pracuje głównie jako psycholog- diagnosta młodzieży ze szkół ponadpodstawowych. Od kilkunastu lat współprowadzi też zajęcia warsztatowe- trening antystresowy dla dwóch grup uczniów: z klas VII i VIII oraz licealistów.

Agata Piechowicz

Psycholog

Ukończyła psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe w zakresie trenerstwa businessowego w grupie „TROP”. Od kilku lat jest związana z Poradnią, w której pracuje jako psycholog opiekujący się dziećmi w wieku przedszkolnym.

Urszula Studzińska

Psycholog, mediator

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu mediacji oświatowej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada także certyfikat terapeuty integracji sensorycznej (SI). W Poradni zajmuje się problemami dzieci w wieku przedszkolnym, a także prowadzi mediacje.

Paula Wojtyńska

Psycholog

Ukończyła studia psychologiczne i studia podyplomowe w zakresie psychodietetyki (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie) oraz liczne kursy i szkolenia dotyczące pomocy psychologicznej, przemocy w rodzinie oraz diagnozy i terapii dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci ze szkół podstawowych (trudności w nauce, problemy emocjonalne, wychowawcze, problemy z prawidłowym odżywianiem). Prowadzi konsultacje i porady dla rodziców.

Magdalena Zagrabska

Psycholog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na wydziale psychologii klinicznej oraz pedagogiki. Ukończyła studia podyplomowe z choreoterapii oraz posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku 3-6 lat, konsultacjami wychowawczymi oraz opiekuje się placówkami przedszkolnymi.

Marta Żołyniak

Psycholog, socjoterapeuta, doradca zawodowy

Ukończyła psychologię o specjalności: zdrowie i psychoterapia w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, a także studia podyplomowe ”Doradztwo zawodowe z aktywizacją osób niepełnosprawnych” w Akademii Pedagogiki Specjalnej , ”Socjoterapię” w Akademii Pedagogiki Specjalnej, ”Psychodietetykę” w Wyższej Szkole Rehabilitacji. Ponadto ukończyła szkolenie I i II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Szkołę Coachów Grupy SET. Aktualnie jest w trakcie 4- letniego całościowego szkolenia psychoterapeutycznego W polskim Instytucie Ericksonowskim.

Autorka publikacji socjoterapeutycznych: „Każdy z nas potrzebuje przyjaciela” – program socjoterapeutyczny dla uczniów klas pierwszych z problemami adaptacyjnymi z elementami metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne oraz  „Jestem niepowtarzalny”- program socjoterapeutyczny z zabawami dla dzieci nieśmiałych w młodszym wieku szkolnym. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży, prowadzeniem socjoterapii, terapią psychologiczną w nurcie TSR oraz nurcie ericksonowskim oraz diagnozą ADOS-2.

Aleksandra Pomianowska

Psycholog

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny). Ukończyła kurs pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz posiada certyfikat diagnosty ADOS-2. W poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w wieku szkolnym oraz przeprowadzaniem badania ADOS-2.  

Lidia Pawelec

Psycholog, Psychoterapeuta

Jest absolwentką  psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Następnie ukończyła dwuletnie szkolenie z Systemowej Terapii Rodzin organizowane przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, 4-letnie Podyplomowe Szkolenie w Zakresie Psychoterapii (atestowane przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego) oraz Studium Psychoterapii Par. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci ze szkół podstawowych (ocena rozwoju poznawczego, trudności szkolne, emocjonalno-społeczne), wsparciem rodziców oraz psychoterapią indywidualną dzieci i młodzieży, terapią systemową rodzin/par. W trosce o jakość świadczonej pomocy duży nacisk kładzie na systematyczne samodoskonalenie, poszerzanie wiedzy, umiejętności i stały rozwój kompetencji. Uczestniczyła w licznych dodatkowych szkoleniach, kursach (m.in. Pomoc psychologiczna w sytuacjach kryzysowych, Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży, Szkoła dla Rodziców, Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach, Stosowanie i interpretacja wielu metod diagnostycznych). Swoją pracę poddaje stałej superwizji.

Marta Pyra

Psycholog

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku – psychologia (specjalność rozwojowa i wychowawcza) na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych ,,Integralna Profilaktyka Uzależnień’’ na UKSW i studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku ,,Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi”.

Ukończyła Trening Umiejętności Społecznych, kurs podstawowy i zaawansowany Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I i II stopień) w Centrum TSR oraz szkolenie w zakresie metod: Kids’Skills- Dam radę!, I’m proud of you- Jestem z Ciebie dumny!, uzyskując tytuł praktyka w tym zakresie.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe (diagnostyczne i terapeutyczne) zdobyła pracując w poradni psychologiczno- pedagogicznej, przedszkolach, szkołach oraz placówkach służby zdrowia.

Dominika Psujek

Psycholog

Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja: Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny). Ukończyła liczne szkolenia z zakresu diagnozy oraz pomocy psychologicznej. W poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, wsparciem rodziców, opiekunów oraz nauczycieli. Przeprowadza również badania z wykorzystaniem protokołu obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu ADOS-2 oraz realizuje warsztaty umiejętności wychowawczych (Szkoła dla Rodziców i Wychowawców).

Magdalena Stanisławiuk

Psycholog

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Wyższej Szkole Ateneum w Gdańsku oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie. Od 2010 pracowała w przedszkolach terapeutycznych dla dzieci w spektrum autyzmu w tym w ośrodku behawioralnym pod superwizją, gdzie przeszła szkolenia przygotowujące do certyfikatu Terapeuty Behawioralnego. W międzyczasie uczestniczyła w wielu szkoleniach i kursach doskonalących diagnozę oraz pracę z dzieckiem i rodziną np. Dialog motywujący, Certyfikat trenera grupowego ART. (ważny do 31.12.2020), TUS dla dzieci oraz młodzieży, Strategie zapobiegania i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi. Poza prowadzeniem diagnoz w poradni, pracuje jako psycholog w przedszkolu, prowadzi zajęcia indywidualne (dzieci młodsze), grupowe dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje i warsztaty dla rodziców.

Anna Kołnierzak-Ciężak

Psycholog

Ukończyła studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz z pedagogi specjalnej na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów podyplomowych z diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej na Uniwersytecie SWPS Uczestniczka wielu kursów i szkoleń z zakresu diagnozy oraz terapii dzieci i młodzieży. Od 2014 roku pracuje indywidualnie i grupowo z dziećmi, młodzieżą a także rodzicami i nauczycielami. Współpracując z wieloma organizacjami pozarządowymi i ośrodkami terapeutycznymi m.in. Telefon Zaufania dla dzieci i młodzieży 116  111, Fundacją Scolar, SOTIS i wiele innych. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym, diagnozą ADOS-2. Prowadzi zajęcia grupowe dla dzieci i konsultacje dla rodziców.

Agnieszka Dąbrowska

Psycholog

Ukończyła psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (aktualnie SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny). Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu "Diagnozy Psychologicznej w Praktyce Klinicznej" organizowanych przez SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we współpracy z Polskim Towarzystwem Psychologicznym a także "Diagnozy Klinicznej Dziecka i Jego Rodziny” realizowanych na Uniwersytecie Warszawskim. Na Akademii Pedagogiki Specjalnej uczęszczała na studia podyplomowe „Wczesna Interwencja – Pomoc Dziecku i Rodzinie”, które przygotowały ją do pracy jako terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, wczesnej interwencji oraz pedagoga specjalnego. Pomogło jej to skutecznie wspierać dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym ze spektrum autyzmu. Jest nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym po ukończeniu studiów podyplomowych z zakresu "Edukacji Początkowej i Terapii Pedagogicznej Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się" na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczyła w licznych kursach doskonalących warsztat pracy zarówno w zakresie narzędzi diagnostycznych (min. ADOS-2, testy intelektu), jaki i terapii (min. TUS, Kid's Skills). Dzięki pracy w przedszkolach zarówno jako psycholog, jak i nauczyciel a prywatnie - rodzic, zdobyła doświadczenia pozwalające spojrzeć na zgłaszane trudności z wielu perspektyw. Aktualnie pracuje w poradni jako diagnosta dzieci najmłodszych i prowadzi grupy wsparcia dla rodziców dzieci z autyzmem i ADHD.

Klaudia Kaźmierska-Lis 

Psycholog

Absolwentka studiów psychologicznych na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jest w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego, diagnozy, interwencji kryzysowej oraz treningu umiejętności społecznych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku szkolnym, wsparciem rodziców i opiekunów oraz zajęciami grupowymi kształtującymi kompetencje społeczno-emocjonalne.

Marta Białecka

Psycholog, terapeuta behawioralny

Absolwentka psychologii w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ukończyła Szkołę Trenerów INTRA oraz studia podyplomowe „Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania” na Uniwersytecie SWPS. Posiada licencję terapeuty behawioralnego Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu wspomagania komunikacji (AAC), zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.

Marta Jarecka-Sadowska

Psycholog

Absolwentka Uniwersytetu SWPS ze specjalizacją w psychologii klinicznej. W Poradni zajmuje się przede wszystkim diagnozą psychologiczną oraz wsparciem dla placówek przedszkolnych, współpracując z kadrą pedagogiczną dwóch przedszkoli. Dzięki tej współpracy wspiera nauczycieli w identyfikacji potrzeb dzieci oraz w rozwiązywaniu trudności emocjonalnych i rozwojowych. Posiada certyfikat diagnosty ADOS-2, co umożliwia jej skuteczną ocenę rozwoju i zachowań dzieci. Dokłada wszelkich starań, aby zapewnić indywidualne podejście do każdego pacjenta, oferując wsparcie dostosowane do ich unikalnych potrzeb. Regularnie poddaje swoją pracę superwizji, dbając o najwyższe standardy etyczne i merytoryczne w swojej praktyce.

 

Aneta Chmiel – Szejka

Psycholog diagnosta, psychoterapeuta w trakcie procesu certyfikacji, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła psychologię o specjalności klinicznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Posiada przygotowanie pedagogiczne, ukończyła kursy z oligofrenopedagogiki oraz terapii integracji sensorycznej, a także studia podyplomowe z doradztwa zawodowego. Jest w trakcie czteroletniego szkolenia w zakresie psychoterapii systemowej ze specjalizacją terapii rodzin, par i dzieci. Ukończyła roczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, kurs podstawowy i zaawansowany Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz szkolenia z narzędzi diagnostycznych, m.in. ADOS-2, IDS-2 i Wechsler V. W Poradni prowadzi psychoterapię dzieci i młodzieży oraz przeprowadza diagnozy psychologiczne.

 

Antoni Żukowski

Psycholog

Absolwent jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność Psychoterapia). Ukończył kurs pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, kurs pracy metodą Kids’ Skills – Dam radę!, kurs trenerów Treningu Umiejętności Społecznych. Jest w trakcie szkolenia z psychoterapii w Psychoanalitycznej Szkole Psychoterapii w Warszawie. W pracy dba o stały rozwój, dokształcanie się oraz korzystanie z superwizji.

W Poradni zajmuje się diagnozą i wsparciem dzieci w wieku przedszkolnym oraz prowadzi indywidualne zajęcia dla dzieci metodą Kids’ Skills.