Absolwentka podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i magisterskich studiów pedagogicznych w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Ma dodatkowe przygotowanie do pracy z dziećmi autystycznymi (staż w ośrodku diagnostyczno-terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS), pedagog. W Poradni specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej, prowadzi też zajęcia logopedyczne dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.
Ukończyła pięcioletnie dzienne studia logopedyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia neurologopedyczne na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, studia psychologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszynskiego w Warszawie oraz kurs terapii pedagogicznej w MSCDN w Warszawie. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną.
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim, logopedię na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalność: neurologopedia (na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie). Posiada dodatkowe kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej. Jest nauczycielem dyplomowanym. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy i języka u dzieci, konsultuje dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz z dyslalią.
Absolwentka podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego i studiów magisterskich na kierunku ekonomiczno – społecznym SGPiS. Praktyki odbywała w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 16 w Warszawie. Ukończyła kurs doskonalący Neurologopedia i liczne szkolenia organizowane we WCIES i przez ośrodki kształcenia nauczycieli. Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną.